Witaj serdecznie w portalu informacyjnego Skawina24.com! W przypadku problemów - skontaktuj się z nami.

ad skawina24 1000x200

Przeczytano: 6167 | Kategoria: Wydarzenia

Data dodania: Środa, 6 lut 2019, 15:47

Wypowiedzenia dla Bysiny, Grzeszczuka i Gąsiorowskiego

Wypowiedzenia dla Bysiny, Grzeszczuka i Gąsiorowskiego

Na biurka trzech dyrektorów instytucji kultury trafiły wypowiedzenia umowy o pracę. Chodzi o Miejską Bibliotekę Publiczną, Muzeum Regionalne oraz Centrum Kultury i Sportu. Szefowie tych instytucji otrzymali też wiadomości o powołaniu ich przez burmistrza na stanowiska "pełniących obowiązki dyrektorów" do końca maja lub rozstrzygnięcia konkursów na ich posady.

Decyzje te zostały podjęte na podstawie nowelizacji ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej z 2011 roku (weszła w życie w 2012 roku). Według urzędowej interpretacji dyrektorzy instytucji kultury powołani na stanowiska na czas nieokreślony przed wejściem w życie ustawy mogą pozostać na nich 7 lat. Zatem od 1 stycznia 2019 roku dyrektorzy wszystkich trzech wspomnianych instytucji kultury tracą swoje stanowiska.

Z taką interpretacją przepisów nie zgadza się były już dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej, Michał Grzeszczuk: - Te przepisy można czytać o 180 stopni w innym kierunku niż to było intencją ustawodawcy. Ustawa miała zabezpieczyć tych dyrektorów, którzy przed momentem wejścia w życie ustawy zostali zatrudnieni na czas nieokreślony. Polskie prawo kultury jest prawem złym, co widać nie tylko na przykładzie zwolnień dyrektorów. Przyjąłem decyzję burmistrza, choć nie zgadzam się z podstawą interpretacyjną, dotyczącą tego działania.

Z decyzją Norberta Rzepiski nie zgadza się też były dyrektor Centrum Kultury i Sportu, Janusz Bysina. Jak dowiedzieliśmy się, skierował on pismo do ministra kultury i dziedzictwa narodowego z prośbą o dokonanie interpretacji ustawy oraz o zajęcie stanowiska w tej sprawie. Napisał też do nas oświadczenie. Całość pod artykułem.

W kuluarach mówi się, że zwolnienia dyrektorów mogą być polityczną zemstą na Januszu Bysinie za kandydowanie w wyborach samorządowych przeciwko Norbertowi Rzepisko. Po porażce dyrektora CKiS, Rzepisko został jego „przełożonym“ i spodziewano się po Bysinie, że ten poda się do dymisji. Nie zrobił tego, więc Rzepisko postanowił sam go odwołać.

Burmistrz stanowczo temu zaprzecza: - To nie jest polityczna zemsta, ponieważ organizator (burmistrz - przyp. red.) ma prawo dokonać zmian na stanowiskach kierowniczych w swoich instytucjach kultury. Gdyby to była polityczna zemsta, zastosowałbym takie prawo tylko i wyłącznie w stosunku do jednego dyrektora, tutaj traktujemy wszystkich jednakowo. Przypomnijmy, że burmistrz nie jest de facto bezpośrednim szefem dyrektorów kultury, lecz może ich powoływać, ustalać wynagrodzenie oraz zwalniać.

- Taka sytuacja miała miejsce nie tylko w Skawinie - mówi Rzepisko. - Zdajemy sobie sprawę, że prawo w Polsce jest interpretowalne. Powołujemy się również na wyrok Sądu Najwyższego w podobnej sprawie, dlatego chcemy dostosować nasze przepisy do tych wymaganych na terenie całego kraju i uważamy, że stoimy w prawie - dodaje burmistrz Skawiny.

Rzepisko zapewnia też, że instytucje kultury nie są pogrążone w chaosie, ponieważ byli dyrektorzy otrzymali stanowiska "pełniących obowiązki", zatem wciąż normalnie kierują placówkami. Konkurs na ich stanowiska zostanie ogłoszony niebawem.

Dyrektor Muzeum Regionalnego w Skawinie, Czesław Gąsiorowski nie chciał komentować sprawy.

Poniżej pełna treść oświadczenia Janusza Bysiny (pisownia oryginalna):

Informacja, którą otrzymałem od Burmistrza Miasta i Gminy Skawina Pana Norberta Rzepisko po połowie stycznia bieżącego roku, w której przekazał mi, że mój stosunek pracy wygasł kilka tygodni wcześniej, nie jest aktem prawnym. Oznacza to, że nie zostałem odwołany ze stanowiska dyrektora Centrum Kultury i Sportu w Skawinie, nie została ze mną rozwiązana umowa o pracę, ani nie został nawiązany ze mną żaden nowy stosunek pracy, na mocy którego mój obecny status uległ zmianie.

Zwracam się obecnie do wielu instytucji prawa w Polsce, w tym także Sądu Pracy i Sądu Administracyjnego ze skargą na postępowanie Burmistrza, który moim zdaniem, wyłącznie z pobudek osobistych próbuje po prostu pozbyć się mnie ze swojego otoczenia.

Jestem przekonany, że żadne moje działania nie powodują konieczności natychmiastowego (w tym: wstecznego) usunięcia mnie z zajmowanego stanowiska. Nie wierzę również w słowa Pana Burmistrza Rzepisko, że nie ma on nic do mnie (jak to określił w osobistej rozmowie), ale musi się podporządkować blisko otaczającej go grupie nacisku. Znam wielu prawych ludzi w Skawinie (także z otoczenia Pana Burmistrza) i wiem, że nie domagają się oni takiego rozwiązania.

Na obecnym etapie pełnię swoją funkcję potwierdzoną aktami prawnymi, odpowiadam za instytucję, którą obecnie zarządzam i oczekuję na rozstrzygnięcia administracyjne instytucji nadzorczych w stosunku do Gminy oraz prawomocnych wyroków Sądów.

Na marginesie dodaję, że gdyby stanowisko Pana Burmistrza Rzepisko zawarte w piśmie zostało podtrzymane przez Wojewodę Małopolskiego, Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Sądy, to skutkowałoby to wygaśnięciem powołań i umów o pracę z datą wsteczną, około trzech tysięcy dyrektorów instytucji kultury w Polsce.

Brak galerii zdjęć

Zdjęcia (0)

Dodaj komentarz:

Komentarzy (40)

Pola oznaczone * są obowiązkowe

Autor: Rozsądny | Dodane: Środa, 13 lut 2019, 09:46

Odstawmy politykę, nikt nie jest święty, żadna na partia, żaden człowiek... krytykantów zza komórki czy tableta jest wielu ale ludzi czynów mniej... Wybranego burmistrza w odpowiednim momencie się oceni... od listopada troszkę chyba za wcześnie na wyroki. Natomiast po 13 latach despotycznych względem człowieka a marnych względem efektów chyba ocenę wydać już można. Mało to spraw mobbingu pojawiło się w okolicy, w tym centrum? Kto nie przeżył, nie wie o czym mowa. Czy normalne że dyrektor instytucji kultury miał już kilka spraw w sądzie pracy za swojej bytności w CKiS? A jak widać sądzić on się lubi, oj lubi. Poza tym zastraszanie sądem firm współpracujących z tą instytucją to też chleb powszedni. Czy naprawdę z tym ?intratnym? (nie sądzę) stołkiem chodzi o politykę?

Autor: M. | Dodane: Wtorek, 12 lut 2019, 15:32

Fajnie, jakby P. Gąsiorowski został dyrektorem CKiS ale jak pamiętam jak N.Rzepisko powoływał na szefa PGM w Skawinie syna byłego radnego to raczej na to nie liczę. Pewnie będzie kolejny z nadania partyjnego: bez wiedzy, kompetencji, doświadczenia. Z chęcią bym te słowa odszczekał.

Autor: sympatyk instytucji | Dodane: Wtorek, 12 lut 2019, 10:21

Na wstępie- dlaczego Pan Dyrektor nie miał powołania kadencyjnego tylko Pan Adam N. podpisał umowę na czas nieokreślony? Nie dziwi nic- wreszcie miał podległego-uległego a tacy mu odpowiadali najbardziej. Zniszczył zapał i kreatywność pracowników, nie ma pojęcia o zarządzaniu instytucją,której misją jest edukacja poprzez kulturę i sport a przez swoją działalność promocja gminy. Czego nauczyli się pracownicy podczas lat pracy z dyrektorem?! niech odpowiedzą sami- bez strachu bo czas rozstania nadchodzi. CKiS miało uznaną markę wśród instytucji kultury. Można zapytać również- czy oprócz słupków księgowych dyrektor wie coś o swojej instytucji oprócz tego? malutko. Na pełną ocenę dokonań przyjdzie czas,ale jedno jest pewne- proszę odejść z godnością .

Autor: HB | Dodane: Wtorek, 12 lut 2019, 09:51

do np. . Paulina W?

Autor: Tak sobie myslę... | Dodane: Poniedziałek, 11 lut 2019, 15:50

Ile nowych twarzy z klucza i pociotków już cichutko wkradło się na stołki umig? : ) od czasu ostatnich wyborów. Z resztą kto czytać potrafi na stronie umig i bipie sam znajdzie powiazania rodzinno-nazwiskowe zwycięskiej formacji... :)))

Autor: Jeszcze jeden pracownik | Dodane: , 10 lut 2019, 12:21

Nikomu nie polecam takiego dyrektora. Brak jakiejkolwiek komunikacji a wszystkie problemy próbuje rozwiązywać "siłowo" zastraszając pracujących u niego ludzi. Nasz dział usłyszał kiedyś, iż jeśli nie rozwiążemy problemu dyrektora to nasz grafik pracy będzie losowo układany przez komputer co w praktyce uniemożliwiłoby nam pracę i normalne funkcjonowanie. A to tylko wierzchołek góry lodowej odnośnie tego co się dzieje w CKiS.

Autor: JB | Dodane: , 10 lut 2019, 09:50

Od bardzo dawna mi jako mieszkańcowi wydawało się że CKiS działa jak prywatna firma, zero ciekawych imprez, na dni skawiny vipowskie występy, sekcje sportowe CKiS w takiej samej liczbie albo nawet i mniejszej jak 10 lat temu. Ciekawe ile p. Bysina lewą ręką zachachmęcił dla siebie. Jest w naszej gminie kilka osób które są w stanie podnieść poziom CKiS, wizerunkowo, sportowo a przy okazji finansowo. Mam nadzieję że wystartują na to stanowisko.

Autor: Zbyszek | Dodane: Sobota, 9 lut 2019, 20:16

No, po tylu wpisach z okazaniem takiej niechęci, każdy z honorem już by się spakował i do pracy nie wrócił. Tak też powinien zrobić P. Bysina. Ciekawe czy w poniedziałek pojawi się w pracy? Powinien usunąć się w niepamięć dla CKiS i Skawiny.

Autor: Pepe | Dodane: Sobota, 9 lut 2019, 12:03

Może w raz ze zmianą dyrektora ktoś zmieni funkcjonowanie basenu, przestałem na niego uczęszczać bo większość torów jest z tabliczkami "rezerwacja", ratownicy przeganiają z toru na tor. Arkusz informujący o zajętości torów na str. CKiS - jest, ale co z tego że ratownicy nie zdejmują tabliczek "rezerwacja", bo za 15 musieli by je znów wystawiać. Wniosek - zapłacisz i nie masz gdzie popływać.

Autor: Ratownik WOPR CKIS | Dodane: Sobota, 9 lut 2019, 11:46

Szczera prawda to: -brak jakichkolwiek podwyżek pensji przez okresy trwające rok lub nawet dwa lata -wstrzymywanie wypłacania podwyżek miesiącami (oczywiście bez wyrównania) -obcinanie funduszy pracowników CKIS aby promować własna osobę poprzez organizowanie imprez masowych -przekręty finansowe gdzie pieniądze dziwnie znikają lub koszty imprez są podejrzanie zbyt duże Panu Bysinie podziękujemy!

Autor: Michał Grzeszczuk | Dodane: Piątek, 8 lut 2019, 21:04

Wypowiedź Pana Maksymiliana - pracownika sięgnęła wyżyn absyrdu. Przypisywane mi zasługi dostrzega z pewnością Pan Maksymilian i jeszcze tylko dwie osoby. Nie ma żadnego układu Rzepisko-Grzeszczuk, nie jestem zainteresowany stanowiskiem dyrektora CKiS w Skawinie, nie podjąłem też żadnej decyzji ws. udziału w jakimkolwiek castingu, gdyż żaden nie został jeszcze ogłoszony. Póki co jestem p.o. kierownika gminnej osby prawnej o zdecydowanie niepewnej przyszłości zawodowej...

Autor: maksymilian pracownik | Dodane: Piątek, 8 lut 2019, 20:20

Pewnie w CKiS tym osobom urosły skrzydła kiedy się dowiedziały o wypowiedzeniu umowy.Myślę, że są to osoby,które czują się niedowartościowane po przyjściu na stanowisko p.Bysiny,który wykazuje się dużą odpowiedzialnością, opanowaniem i właśnie poszanowaniem każdego pracownika nie spoufalajac się z nim, zachowując odpowiedni dystans . Skończyło się przychodzeni i wychodzenie z pracy o której się chciało i kiedy się chciało, trzeba było się poddać dyscyplinie pracy i obowiązującym regulaminom. Wypowiedzenie p.Bysinie umowy na pewno wiąże się z nowym układem p.Rzepisko- p.Grzeszczuk,któremu to szykuje się nową posadzkę za przeprowadzenie kampanii wyborczej,a który to niby startując w konkursie z warunkami przygotowanymi pod niego na pewno go wygra.

Autor: obywatel | Dodane: Piątek, 8 lut 2019, 16:15

Myślę że na miejsce p.Bysiny ktoś sie znajdzie.Naprawde mamy w ckis wiele osób na to stanowisko.Co do p.Gąsiorowskiego (znam jeszcze z ZSTE) to byłbym spokojny bo swoją widzą i zaangażowaniem to bez problemu sie obroni.

Autor: mieszkanka | Dodane: Piątek, 8 lut 2019, 15:15

No cóz zwolnienie p.Bysiny jak najbardziej słuszne, może przyjdzie ktos lepszy - napewno lepszy od p.Bysiny, który nie umie szanować nie tylko pracowników ale również innych ludzi z którymi ma styczność .Natomiast bardzo szkoda P.Gąsiorowskiego drugiego tak na poziomie i o tak wielkiej wiedzy nie znajdziemy.

Autor: Instruktor | Dodane: Piątek, 8 lut 2019, 00:24

Moim zadaniem jest jak najlepiej prowadzić zajęcia z dziećmi. Wykonuję swoją pracę sumiennie, rzetelnie i z pasją. Ale coraz mniej mnie to cieszy... bo za wykonaną pracę... nie otrzymuję na czas wynagrodzenia. Jestem na zajęciach, dojeżdżam na nie, przygotowuję się i by dzieci czuły się na nich dobrze i przychodziły z radością. A pensja? Wstrzymana, bo jakieś dziecko ma niezapłaconą na czas składkę. Wymaga się ode mnie nie wpuszczenia dziecka na zajęcia, nawet gdy będzie bez opieki! A gdy coś się wtedy stanie dziecku? Kto weźmie za to odpowiedzialność? A poza tym to absurd , zarówno wobec instruktora, jak i dziecka!

Autor: Kolejny pracownik CKiS | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 21:57

Szanuj szefa swego, możesz mieć gorszego. . . Tylko że w przypadku CKiS i p. Bysiny ta zasada nie działa. Gorzej już być nie może. Brak inwestycji w obiekty, sprzęt, ludzi i PR. Budynki się sypią, a dyrektor snuje wizje i sny o potędze. Zachciewa mu się być artystą za publiczne pieniądze, niestety nawet tego talentu mu brak. Czas się pożegnać.

Autor: Damian Lelek | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 21:09

Wreszcie jakiś temat wzbudził emocje. Szkoda, że wszyscy anonimowo. I większość niestety poniżej dna, jak w polityce na Wiejskiej. Moje zdanie jest takie: nie jest normalne, że ktoś zostaje prezydentem, posłem, dyrektorem czy innym zarządcą w instytucji publicznej na czas NIEOKREŚLONY! Nie daj Boże założy związek zawodowy i wogóle trudno będzie go odwołać. Dlatego kadencyjność i wybory! Nie darzę PiSu sympatią i nie głosowałem na Pana Rzepisko ale uważam, zmiany za słuszne. Jeżeli odwołani są fachowcami i potrafią to udowodnić w konkursie (powołanie bez rozpisanego konkursu i wybrania najlepszego kandydata będzie tylko rozdawnictwem stołków kolesiom) to o co chodzi?

Autor: Obywatel | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 19:05

Pan Bysina od samego początku był kłopotliwy.Ludzie pracujący w ckis trzepali sie ze strachu przed nim.Wszystkie pomysły pracowników były na nie.Dawniej trzymano sie sztywnych zasad co do imprez cyklicznych teraz to są ale śmieszne koncerty noworoczne za 100zł.Biletów darmowych jest tyle że są same straty a nie zyski.Gdzie są dni Skawiny niema bo pan dyr uważa że lepiej zrobić balet z biletami na trybunach dla vipów niż coś dla ludzi.Ale chłop z Brzoskwini to mu ludzie ze Skawiny wadzą.Pan Rzepisko nie jest w moim guście ale niech wywali pana Bysine daleko.Tym mi zaplusuje.

Autor: Kiler | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 18:54

Jest pan panie Bysina nieustepliwy i beszczelny. Nikt tu w Skawinie pana nie chce, ale pan nie odpuści i jak nie oknem to kominem. Także czas się pożegnać. A w ogóle to już naprawdę pan ma nacisk na władzę żeby człowiek z Zabierzowa kandydował na burmistrza Skawiny!! Z Burmistrzem N. Rzepisko wreszcie robi się pożądek w urzędzie!!!

Autor: MamSwojeZdanie | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 17:18

13 lat to wystarczająco długo na bezkarne pozwalanie i obojętność na rzeczywiste rujnowanie KATEDRY, KATEDRY która była mocna i silna, która posiadała swoją jakość i markę a dziś ? Nawet anioły nie pomogą ... Pan Bysina przegrał swoje igrzyska. Kiedyś CKiS promowało nasze miasto i było wspaniała instytucja wychowująca nasze dzieci, było kolebka rozwijających się talentów, dziś pomimo starań pedagogów niestety brak ducha , dopóki będzie przywódca dyktator nic się nie zmieni i żadne anioły nie pomogą bo podstawa tej instytucji jest już za ciężka, pracownicy przygnębieni i poirytowani zapomnieli już jak się lata....13 lat Pan Bysina pracował nad tym stanem i udało się ...KATEDRA upadła .

Autor: 4L | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 16:19

Pan Gasiarowski jest moim ulubionym pedagogiem z Liceum. Juz dawno nie mieszkam w Skawiniea ale z przyjemnosica sledze za jego praca w Muzeum Skawiny, Milo popatrzec na to co robi dla dzieci i miasta.

Autor: Pracownik | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 15:30

Dlaczego? Pracowników którzy odważyli się ( chyba pierwszy raz ) publicznie opisać realia swojej pracy nazywa się hejtermin! Dlaczego nie zrobimy tego narazie oficjalnie? Bo nie którzy spośród Nas boją się utraty pracy, boją się nękają, zastraszania. Jeszcze nie wiadomo jak to się skończy więc nic w tym chyba dziwnego, że się boimy ujawnić.

Autor: Do ?dlaczego? | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 11:38

Doskonale ujęty opis ?hejtu?. Na szczęście ponponiższe wypowiedzi są jego pozbawione,

Autor: dlaczego | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 11:00

Hejterze! Kim jesteś i po co to robisz? Typowy hejter jest odważny i silny, ale tylko w Internecie. Prawda jest taka, że twarzą w twarz nigdy nie odważyłby się na szczerość i agresywne zwroty. Na wszystko narzeka, ze wszystkim się nie zgadza, każdy temat jest w stanie wykorzystać do tego, aby wyrazić swoje frustracje i złość. Gdy wchodzi w interakcję, broni swojej racji niezależnie od logiki, opinii innych oraz argumentacji. Jego aktywność to typowa mowa nienawiści: inwektywy, przekleństwa, epitety, chamskie zwroty i pełne nienawiści zdania. W swojej aktywności wykazuje się egoizmem. Nie szanuje zdania innych. Za nic ma sobie czyjeś dobre imię. Jest zazdrosny i zaczepny. Uwielbia aktywizować innych użytkowników. Wchodzi w chore dyskusje, podjudza, zaczepia Dlaczego hejtuje? Bo czuje się bezkarny. Czasami jest to niedowartościowany osobnik z wybujałym ego. Ale są i tacy, którzy w realu nie mają śmiałości na szczerość. W sieci czują możliwość pokazania swojej prawdziwej twarzy: chamskiej i niewdzięcznej. Jest też trzecia grupa ? niezrozumiani, nielubiani, osamotnieni. W sieci próbują zrewanżować się za swoje życiowe niepowodzenia.

Autor: warto przeczytać | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 10:33

https://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/emocje/hejt-czyli-o-mowie-nienawisci-w-internecie-przyczyny-i-konsekwencje-hejtu-aa-TubH-9VZu-bTsz.html

Autor: Xxx | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 10:09

Taaak jasne, nie jest to zemsta polityczna;-) w kuluarach dawno sie mowilo o tym, że dni Bysiny są policzone, aczkolwiek w tym przypadku to szansa na normalność i rozwój CKiS, i ich pracowników:) to co się tam działo w ostatnich latach, to przechodzi ludzkie wyobrażenie momentami.... zobaczymy co się dalej będzie działo, choć jak widać "wojenka" rozpętała się na całego.

Autor: Kulturoznawca | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 01:23

Dobro się samo obroni. Nie martwię się o dyrektorów Grzeszczuka i Gąsiorowskiego. Fachowcy na odpowiednim miejscu. Dlaczego mieli by nie startować jeszcze raz w konkursie?

Autor: skawinianin1 | Dodane: Czwartek, 7 lut 2019, 01:07

Znam dobrze Pana Janusza Bysinę, wiem że to człowiek, który od samego początku nie sprawdza się na stołku dyrektora CKiS. Wiem, że instytucją kieruje źle. W kulturze się nie sprawdził, bo ani w radiu, ani w TVP (gdzie wspominają go BARDZO ŹLE), a tym bardziej w CKiS. Nie czuje kultury, do tego się ie nadaje! To, że ludzie z CKiS piszą że jest dyktatorem, to za mało. Ten człowiek nie nadaje się też do kierowania ludźmi. Od czasu jak przyszedł do Skawiny, zabił wiele inicjatyw, zaszczuł i źle nastawił do siebie pracowników CKiS, jak też odsunął wielu ludzi którzy współpracowali od lat z tą instytucją dla jej dobra. Gdyby miał choć za grosz HONORU, po przegraniu (zmiażdżeniu go małą ilością głosów) w wyborach na burmistrza, odszedł by już dawno sam. Tym pismem i szukaniem ratunku ośmiesza się jeszcze bardziej. Ta instytucja zasługuje na człowieka z pasją. Życzę Skawinie i CKiS, prężnego i pełnego inicjatyw NOWEGO dyrektora. A tak posługując się przysłowiem: nosił wilk razy kilka, niech teraz wyniosą ZŁEGO wilka (mówiąc po śląsku na hasiok).

Autor: krk | Dodane: Środa, 6 lut 2019, 22:44

zgadzam się z p.Barbarą:pan Gąsiorowski jest niezastąpiony!

Autor: Pracownik | Dodane: Środa, 6 lut 2019, 22:26

Nic nie trwa wiecznie, cieplutka posadka dyrektora CKIS również. Najwyższy czas skończyć 13 letnią dyktaturę i zamordyzm człowieka, który powtarzał ze praca w kulturze to nie fabryka śrubek... a pokazał co innego. Szczucie pracownika na pracownika, psychiczne gnębienie, poniżanie i straszenie to jego pożywka, raj w którym czuje się najlepiej

Autor: BARBARA | Dodane: Środa, 6 lut 2019, 21:44

Pan Czesław Gąsiorowski to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu niesamowita wiedza .Muzeum Regionalne dużo straci bez pana Gąsiorowskiego

Autor: Pracownik | Dodane: Środa, 6 lut 2019, 21:44

Dla CKiS to wkońcu szansa na normalność. Ciężko pracować bez zapału, który od wielu lat jest systematycznie gaszony, bez sprzętu bo na niego nie ma środków, bo wydawane są na chore wizje. Nie popieram PiS, dla mnie jednak to nie decyzja polityczne tylko decyzja przywracająca mi jako pracownikowi CKiS godność.

Autor: Skawiniak | Dodane: Środa, 6 lut 2019, 21:09

Ludzie pracujący w CKiS boją się tego człowieka, to nie tylko zwolnienie pana Bysiny, ale swoista sanacja tej instytucji od człowiek. Popieram w 100%

Autor: stan | Dodane: Środa, 6 lut 2019, 19:13

Wiadome pisowska czystka Zobaczycie jak stanowiska będą obsadzone SWOIMI PISIORAMI.

Autor: Pracownica ckis | Dodane: Środa, 6 lut 2019, 18:11

Ten redaktor niepodpisany chyba nie wie co to wypowiedzenie, albo mu pracodawca napluł co chciał albo nie czyta co Bysina napisał. Chyba że ja się gubie. Niech ten redaktor pokaże wypowiedzenia, albo zmieni tytuł i idzie do szkoły

Autor: Pracownik | Dodane: Środa, 6 lut 2019, 16:51

Wystarczy zapytać większość pracowników CKiS o pana Bysinę, a z ofiary PiSu, na jaka chce się wykreować teraz Pan Bysina, wyłoni się dyrektor dyktator, który za swoje niepowodzenie w wyborach, obarcza pracowników, o których nie potrafił zadbać przez wszystkie swoje lata. Dobro zawsze wraca, w tym przypadku nie ma do czego proszę Pana.

Autor: Kkk | Dodane: Środa, 6 lut 2019, 16:45

No tak Pan Bysina jak najbardziej powinien zostac zwolniony a zwlaszcza po tym jak w Orkiestrze Sygnal z Radziszowa gdzie piecze nad orkiestra sprawuje CKiS Skawina gdzie jedni członkowie orkiestry znecali sie nad innymi członkami tej samej orkiestr.Bo zglaszane Panu Bysinie ktory nie zrobil NIC w tej sprawie kompletnie NIC .

Autor: Pracownik | Dodane: Środa, 6 lut 2019, 16:36

Wystarczy zapytać większość pracowników CKiS

Autor: Szopka | Dodane: Środa, 6 lut 2019, 16:29

Ja powiem tak - jak patrzę na ryjec tego Rzepisko to już wiem, że jest uczciwy jak i reszta kolesi pisowskich. Wiadomo, że chodzi o $$.

Autor: ewa | Dodane: Środa, 6 lut 2019, 16:26

NIE SA ZWOLENIKAMI PIS HAHA

Strona Skawina24.com wykorzystuje pliki cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Polub Nas!



Najpopularniejsze

perprocure 02-2